cappuccino

Temat: Wzorcowe bloki wartości danych dla ACV
" />Polski VAG 4.9 Silnik Logowanie wbijamy kod:11463 i zatwierdzamy powinno być.

Ja to robiłem VAG-COM 311-2:Select 01-Engine Login-11 kod:11463 [Do It!]
wyjść z programu
wyłącz zapłon włączyć i powinno być

w VAG-COM 311-2 jescze można sprawdzić czy wszystko działa w:Engine Meas Blocks-08 wybieramy blok nr 6 i w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu
Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000
Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011
Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010
Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011
Wciśnięty przycisk FIX 000111
Naciskamy pedał hamulca 010011
Naciskamy pedał sprzęgła 100011


">Nie wiem dlaczego nie mogę przetestować licznika? A przy testach immo wychodzi mi błąd komunikacji...nie wiem u mnie Polski VAG chodzi dość nie stabilnie i rzadko z niego korzystam wolę wszystko robić VAG-COM-em i w sieci jest dużo więcej opisów.

">Znacie może jakiś program,najlepiej darmowy i po polsku,który umożliwiłbym możliwość logowania i ogólnie diagnostykę? jest VAG-COM PL Wersja 208.1, ale w wersji Demo wszystkiego też nie zrobisz i kody błędów często dziwnie tłumaczy na Polski.Na tanich kabelkach najlepiej się uczyć VAG-COM-a 311-2 ewentualnie 409-1 i przynajmniej w sieci jest sporo opisów do tego.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=7683



Temat: Brak opisu do kodów błędów o wyższych numerach w grupie VW.


pełna lista usterek VAG jest aktualnie tłumaczona na język polski, stąd chwilowo polskie opisy części usterek nie są dostępne. Ponieważ jest to dość żmudny proces, proszę o cierpliwość. W najbliższej wersji oprogramowania pojawi się opcja która umożliwi podawanie anglojęzycznego opisu jeśli nie jest dostępna wersja polska.
Przypominam że można też wykorzystać CDIF/2 w trybie przeźroczystym z innym programem obsługującym VAG, chociaż nie znam programu który miałby spolszczoną pełną bazę opisów.


Po co tłumaczyć coś co zostało już przez innych przetłumaczone

Jeśli Pan zachęca do trybu przeźroczystego to proszę o podanie optymalnej konfiguracji dla tego trybu np. dla programów typu VAG-COM, VW Tool. Nie mamy czasu eksperymentować z ustawieniami.

Pozdrawiam,
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=82


Temat: Brak opisu do kodów błędów o wyższych numerach w grupie VW.

Po co tłumaczyć coś co zostało już przez innych przetłumaczone

z jednego powodu - nie znamy kompletnego źródła przetłumaczonych na język polski opisów, które w zgodny z prawem autorskim sposób moglibyśmy zawrzeć w naszym oprogramowaniu. Aspekt na który użytkownik często nie zwraca uwagi, jednakże dla nas jako twórców oprogramowania jest to aspekt krytyczny.


Jeśli Pan zachęca do trybu przeźroczystego to proszę o podanie optymalnej konfiguracji dla tego trybu np. dla programów typu VAG-COM, VW Tool. Nie mamy czasu eksperymentować z ustawieniami.

nie ma z czym eksperymentować - po prostu proszę wybrać tryb przeźroczysty ISO z menu "Narzędzia". Wszelkie opcje są ustawione fabrycznie w sposób optymalny i nie znam powodów dla których należałoby je zmieniać.
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=82


Temat: Jak zdobyc taki program abym mogl sam sprawdzac sobie auto
" />do sprawdzenia parametrów przy T4 wystarczy Interfejs np. taki
i do tego Vag-Com 311.2 którego da sie znaleźć w sieci w pełnej wersji, albo Vag-Com 409.1 ale tego udało mi sie odpalić tylko w wersji demo.
Z tego co ja załapałem są to starsze wersje Vag-Com-a, a znowu nowsze na tym fejsie nie polecą.Można tym np. odczytać błędy i je usunąć, przestawić wolne obroty, dawke paliwa, dawke startową, sprawdzić początek wtrysku, czy turbina dmucha tyle co trzeba i pewnie wiele innych rzeczy.
Da sie na tym Interfejsie jeszcze odpalić Polskiego Vag-a 4.9, ale ten czasem błędnie tłumaczy kody błędów, a resztę parametrów które można nim podglądnąć też są dla mnie nie zrozumiałe i lepiej sie uczyć obsługiwać Vag-Com-a.
Używam takiego od nie dawna i myślę że na własne potrzeby wystarczy, ale jak sie ma zamiar obsługiwać autka z szyną Can (ale te chyba jeszcze nie występowały w T4) to trzeba troszkę więcej zainwestować i kupić coś innego.
Nie jestem w tym specjalnie oblatany, ale widze że nikt konkretnie nic nie pisze więc wyskrobałem

[ Dodano: Pią 09 Paź, 2009 20:36 ]

">Interfejs np. taki link już nie działa
Poza tym kabelek też już nie działa, okazał się tanim badziewiem byle zachwianie napięcia w samochodzie (np. przy odpalaniu) i scalak do wymiany, aż wreszcie poleciał drugi scalak po stronie USB i nie opłaca się go przelutowywać, (bo kosztuje prawie tyle, co cały kabelek i w dodatku lutownicą się go już nie da przelutować).
Teraz używam taki i narazie chodzi bez zastrzeżeń.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=7077


Temat: Potrzebna pomoc ! :]
" />Witam
Chciałem prosić o pomoc...
Zacznę od tego że oddałem pewnemu "specowi" samochód ... ten też stwierdził że mam padniętą sondę lambdę. Ok ... facet odłączył mi starą rozczepiając kable w miejscu zespolenia (nie mam kostki a sonda chyba była już kiedyś zmieniana + dodatkowo podpięte 2 kable od LPG BRC Seqence 24) Kupiłem sondę NGK uniwersalna ponoć do mojego modelu (tak wybrali w inter-carsie) No i się zaczęło ... sonda która była miała 4 kable o kolorystyce 2x biały + szary + czarny .... nowa ma również takie ... ALE facet nie odnotował nigdzie na kartce a jedynie w pamięci ich układ... Sedno takie że ona nie chodzi
Teraz tak pomiary z vag-com: kanał 001 przy pozycji 4 gdzie mamy symbole 1x110111 , symbol 5 z kolei jest równy 0 (symbol 5 odpowiada za regulacje lambdy- więc chyba jej brak bo powinno być 1)
Przez chwile widziałem tam 1 po usunięciu błędów tak mi się wydaje a obroty zaczęły szaleć i spadać do 700. W bloku pomiarowym 035 napięcie wisi na 1,085V czyli zwarcie do plusa bądź uszkodzona lambda.
W bloku 030 gdzie wartości w polu pierwszym powinny być 111 u mnie jest 100 czyli teoretycznie działa tylko podgrzewanie sondy(regulacja od sondy, stan regulacji sondy na 0)
Błędy jakie mam to 17604 podgrzewanie sondy lambda 2 strona 2 i 17584-korekcja sondy lambda katalizator str 1(to opisy z polskiego vaga któremu nie ufam jeśli chodzi o tłumaczenie)
W załączniku daje foto z tego jak mam przewody od sady lambda w obecnej chwili połączone, te 2 od LPG odłączyłem ale nic się nie zmieniło.
Proszę o podanie jeśli to możliwe prawidłowego podłączenia tych kabli (lpg to może z gazownikiem załatwię jak już będzie sonda prawidłowo pracować) będę wdzięczny jak ktoś zajrzy i powie konkretnie, schemat elek. który mam z chomika kolegi PETERA ni jak mi nie pasuje układem kolorystycznym.
Aha i mam jeszcze jakiś problem, jak w chodzę w testy to Filtr węglowy aktywny:błędny lub niekompletny
Za zainteresowanie tematem stawiam piwo
Samochód zgodny z opisem czyli przejściówka 99-01 1.4 8V AKK 60 kucy ....
Załączniki:
Źródło: klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?t=24184