cappuccino

Temat: Dolnośląski OT Czyli Spoty, Zloty, Mikro Spoty I Co Tam Jeszcze Chcemy

jestes bardziej wiarygodnym zrodlem niz ludzie ktorzy opieraja sie tylko na zdaniu innych (np. ja) bo on grzebal przy Twojej zabawce i jestes z niego zadowolony...
tylko z Seba jest tak ze ma podzielone opinie, a to troche odstrasza ludzi
moze to byc poprostu fama od konkurencji ktora boi sie tracic klientow ze wzgledu na cene,
ale z drugiej strony 600zl to troche malo jak na hamownie i robienie programu ktory zajmuje kolo godzinki ;] do tego doloz korekty i czas na hamownie ...
Samek Fxd robil u Seby, ma kolo 110Km i tez jest zadowolony



Rozbieznosc zdan moze byc spowodowana tym ze nie wszystkie mody byly robione przez samego Sebe. Juz tlumacze o co kaman. Seba od jakiegos czasu ma wspolnika z ktorym sie w to bawi. No i jego stanowczo odradzam. Jest to bejerant ktory wedlug mnie ma znikome pojecie o tym za co sie bierze. Z tego co wiem to Sonar mial wlasnie z nim do czynienia. Jesli sie umawiac to tylko z Sebastianem, tak zeby on robil program. Zdecydowanie dobrze ma rozpracowana grupe VAG jak i silniki BMW, z oplowskimi ma mniejsze doswiadczenie. Ale mysle ze tez cos madrego i bezpiecznego moze wymodzic.[

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=50658



Temat: Dolnośląski OT Czyli Spoty, Zloty, Mikro Spoty I Co Tam Jeszcze Chcemy

Rozbieznosc zdan moze byc spowodowana tym ze nie wszystkie mody byly robione przez samego Sebe. Juz tlumacze o co kaman. Seba od jakiegos czasu ma wspolnika z ktorym sie w to bawi. No i jego stanowczo odradzam. Jest to bejerant ktory wedlug mnie ma znikome pojecie o tym za co sie bierze. Z tego co wiem to Sonar mial wlasnie z nim do czynienia. Jesli sie umawiac to tylko z Sebastianem, tak zeby on robil program. Zdecydowanie dobrze ma rozpracowana grupe VAG jak i silniki BMW, z oplowskimi ma mniejsze doswiadczenie. Ale mysle ze tez cos madrego i bezpiecznego moze wymodzic.[

A ja nie mam zamiaru czipować silnika który i tak mocą nie grzeszy i wyciąganie z niego siódmych potów żeby na wykresie mieć parę marnych zresztą Niutków :)
Jak będę chciał mocy kupię Z19DTH.

Witam w ... jakiś dziś dzień? :lol:
Użytkownik DJ_Tomcat edytował ten post 24 luty 2009 - 11:58
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=50658


Temat: Wzorcowe bloki wartości danych dla ACV
" />Polski VAG 4.9 Silnik Logowanie wbijamy kod:11463 i zatwierdzamy powinno być.

Ja to robiłem VAG-COM 311-2:Select 01-Engine Login-11 kod:11463 [Do It!]
wyjść z programu
wyłącz zapłon włączyć i powinno być

w VAG-COM 311-2 jescze można sprawdzić czy wszystko działa w:Engine Meas Blocks-08 wybieramy blok nr 6 i w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu
Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000
Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011
Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010
Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011
Wciśnięty przycisk FIX 000111
Naciskamy pedał hamulca 010011
Naciskamy pedał sprzęgła 100011


">Nie wiem dlaczego nie mogę przetestować licznika? A przy testach immo wychodzi mi błąd komunikacji...nie wiem u mnie Polski VAG chodzi dość nie stabilnie i rzadko z niego korzystam wolę wszystko robić VAG-COM-em i w sieci jest dużo więcej opisów.

">Znacie może jakiś program,najlepiej darmowy i po polsku,który umożliwiłbym możliwość logowania i ogólnie diagnostykę? jest VAG-COM PL Wersja 208.1, ale w wersji Demo wszystkiego też nie zrobisz i kody błędów często dziwnie tłumaczy na Polski.Na tanich kabelkach najlepiej się uczyć VAG-COM-a 311-2 ewentualnie 409-1 i przynajmniej w sieci jest sporo opisów do tego.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=7683


Temat: XX Ogólnopolski Zlot Fanów VW - MajoVWka 2007
" />Tym co byli chyba nie trzeba nic tlumaczyc. Jedziemy!

http://www.majovwka.pl/

Juz oficjalnie wiadomo, ze odbędzie się 18-20 maja!

Co w programie?

[ Piątek, 18 maja 2007 ]


18:00 - -- Otwarcie bram wjazdowych, można przyjechać, rozpalić grila, zacząć integracje z kolegami, odpocząć przed główną imprezą


[ Sobota, 19 maja 2007 ]


11:30 - 12:00 Zapisy do konkurencji
12:00 - 12:30 Sprint równoległy na prostej klasa benzyna
12:30 - 13:00 Sprint równoległy na prostej klasa diesel
13:00 - 14:30 Slalom ( jazda sprawnosciowa)
14:30 - 15:00 Sprint na prostej - pomiar g-techem pro klasa diesel
15:00 - 15:30 Sprint na prostej - pomiar g-techem pro klasa diesel
16:30 - 17:30 Przeciąganie golfa - konkurencja zespołowa
17:30 - 18:30 wyścig - równoległe pchanie golfa - konkurencja zespołowa
19:00 - 20:00 wybory auta zlotu publiczności oraz sponsorów
21:00 - -- Impreza - sety w wykonaniu warszawskich clubowych DJ'ów


[ Niedziela, 20 maja 2007 ]

10:00 - 11:30 Car-audio
11:30 - 12:00 Wręczenie nagród
12:00 - Zakończenie Zlotu

Oczywiscie osoby ktore nie są posiadaczami aut z grupy VAG zawsze mogą sie wpakowac do kogos innego i tak wieksza grupa poimprezowac.
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=99348


Temat: Brak opisu do kodów błędów o wyższych numerach w grupie VW.


pełna lista usterek VAG jest aktualnie tłumaczona na język polski, stąd chwilowo polskie opisy części usterek nie są dostępne. Ponieważ jest to dość żmudny proces, proszę o cierpliwość. W najbliższej wersji oprogramowania pojawi się opcja która umożliwi podawanie anglojęzycznego opisu jeśli nie jest dostępna wersja polska.
Przypominam że można też wykorzystać CDIF/2 w trybie przeźroczystym z innym programem obsługującym VAG, chociaż nie znam programu który miałby spolszczoną pełną bazę opisów.


Po co tłumaczyć coś co zostało już przez innych przetłumaczone

Jeśli Pan zachęca do trybu przeźroczystego to proszę o podanie optymalnej konfiguracji dla tego trybu np. dla programów typu VAG-COM, VW Tool. Nie mamy czasu eksperymentować z ustawieniami.

Pozdrawiam,
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=82


Temat: Brak opisu do kodów błędów o wyższych numerach w grupie VW.

Po co tłumaczyć coś co zostało już przez innych przetłumaczone

z jednego powodu - nie znamy kompletnego źródła przetłumaczonych na język polski opisów, które w zgodny z prawem autorskim sposób moglibyśmy zawrzeć w naszym oprogramowaniu. Aspekt na który użytkownik często nie zwraca uwagi, jednakże dla nas jako twórców oprogramowania jest to aspekt krytyczny.


Jeśli Pan zachęca do trybu przeźroczystego to proszę o podanie optymalnej konfiguracji dla tego trybu np. dla programów typu VAG-COM, VW Tool. Nie mamy czasu eksperymentować z ustawieniami.

nie ma z czym eksperymentować - po prostu proszę wybrać tryb przeźroczysty ISO z menu "Narzędzia". Wszelkie opcje są ustawione fabrycznie w sposób optymalny i nie znam powodów dla których należałoby je zmieniać.
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=82


Temat: Carsoft 6.1.4 - przeprogramowany moduł ZKE/ZVM ?
Witam
Zakupiłem ostatnio
Interfejs diagnostyczny z 2 liniami K (KKL) diagnoza OPEL 1997-2004, BMW 1987-2004, VAG 1992-2004 + kabel BMW, multiplexerem OBD2

używam do tego zestawu programu Carsoft BMW 6.1.4 łaczy się bezproblemu
ale mam mały problem NIE WIEM CO OZNACZAJA WYSZUKANE BLEDY
Może któryś z kolegów ma spis i tłumaczenie kodów błędów na polski ?
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=41853


Temat: Euroscan - na PICu mam 100% Działa na ...
Witam
Ostatnio zakupiłem interfejs EUROSCAN na układzie PIC.
Układ jest zbudowany nie w technologii SMD tylko tradycyjnej, czyli jeśli jest potrzeba to mogę spisać wszystkie elementy elektroniczne porobić zdjęcia itd



Jeśli jest ktoś zainteresowany mogę pomóc, jeśli chodzi o wsady do euroscana to jeśli ktoś udostępni programator to mogę zgrać (jeśli nie jest zabezpieczony)

I teraz pochwalę się co już nim zrobiłem i obalę może kilka mitów

- Renault Megane Scenic 1997 1600cm 8V (Tylko silnik ale za to bez
problemów, Live Data, etc) tyle się naszukałem do swojej Renii i wkońcu
mam bez żadnego SPEED ADAPTERA czyta az miło.

- Peugeot 309 1990 1400 (Ten model nie ma komputera, ma
tylko jedno punktowy wtrysk i co ciekawe Euroscan CZYTA KODY
MIGOWE linią L) odczytałem MAP/TPS (Czujnik ciśnienia
bezwzględnego/Czujnik położenia przepustnicy)

- Opel Vectra B 1999 1600 16V (Silnik nie połączyłem się z niczym innym)

- Opel Astra G 1998 2000 Diesel (Tylko z Silnikiem się dogadałem, a w
silniku wszystko Live data, mogę włączyć np, wentylator na szybkich
obrotach lub wolnych, itp.)

- Audi A4 1996 1600 (W Euroscanie brak połączenia ze wszystkim, ale VAG spisał się na 200 %)

Na razie tylko to ale niedługo ktoś się zjawi to napiszę co jeszcze można na tym Euroscanie (dodam tylko że mam go w kompie stacjonarnym i ok 10m przewodu)


SZUKAM natomiast wszystkiego do euroscana czyli dokumentacja, kody błędów tłumaczenia kodów, może jakąś nowszą wersję (ja mam 1.84) i wszystkiego co może wyskoczyć i się zdarzyć w programie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1302738.html


Temat: Bedzie mały zapierd.... 1 M-Coupe
" />
">RS by zjadł 135i nawet nie wchodząc na czerwone pole
Może i tak ale Panowie!...
Z czym do ludu? Jak tu porównywać jakąś
fordowską żabę, z BMW, nawet serii 1.
A inne aspekty? Jakość, prestiż, materiały, żywotność.


">No nie wiem, ja uważam, że obecnie 1 coupe 135i to najlepsze NOWE auto do 200tys zł jeżeli ktoś szuka osiągów i dobrych właściwości jezdnych, w zasadzie auta sportowego można rzec.

W tym zdaniu nie ma nic na temat jakosci, prestizu czy materialow.... licza sie tylko osiagi i dobre wlasciwosci, ktore sa atutami RSa, Ford nie oszukuje, nie probuje wepchnac RSa do segmentu kompaktow premium. RS to bezkompromisowy samochod, ktory ma glownie zapewniac radosc z jazdy, pozostale rzeczy sa drugorzedne. Chcesz lepsze materialy, jakosc i prestiz, kupisz sobie 135i czy TT RS, ale te modele beda prawie dwukrotnie drozsze od RSa


">focus rs to chyba obecnie najszybszy ford, a bmw ma jeszcze co nieco w zanadrzu

Nie jest, zapominasz o GT500 czy modelach bazujacych na Falconie z tym samym co Mustang silnikiem.


">BMW 135i ma w zanadrzu mase koni mechanicznych, wystarczy dobry program. W przeciwienstwie do wysilonego Focusa ktory jak wskazuje nazwa RS, jest wersja sportwowa. A 135i to po prostu BMW 135i.
Porownywanie cenowe aut roznej klasy mija sie z celem- aston martin za 582.000zł (http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Aston ... 496,1.html) dostanie baty od M3 E92. I co jest lepsze BMW? No tak, w czyms tam jest lepsze...
Swoja droga jesli mowa o jakosci to w wyscigu 24h okazaloby sie co jest wart silniczek forda w stosunku do wogle nie wysilonego 135i.


Temat dotyczyl sportowego samochodu ponizej 200 tys. zl Naturalnym konkurentem dla 135i sa TT RS, 370Z i Cayman.

Interesuje, ze silnikow EVO X czy STi nie nazywasz wysilonymi.


">Focus RS to nie porzadny cosworth, choc i takie dwa stoja pare km ode mnie czekajac na remont kapitalny silnika (czesci za okolo 28.000zł), ktory mocny BYŁ, jak byl sprawny...


O ktorym RSie mowisz, I generacji czy II? II to zupelnie inny samochod, zaprojektowany od podstaw, dopracowany, a nie zlozony z akcesoriow tunerow na bazie ST170, jak to mialo miejsce w przypadku I generacji. Piecocylindrowy silnik Volvo jest bardzo niezadowny i ma potezne poklady mocy.


">ps. To ile do setki ma focus rs a ile 135i? Ze focus lepszy?

Do setki jest wolniejszy od 135i, ale na torze zjada 135i, co jest wrecz podrecznikowym przykladem lepiej dopracowanej platformy, na ktorej bazuje. Ten samochod zostal stworzony do jezdzenia kretymi drogami i na nich radzi sobie najlepiej.


">Focus RS to nie porzadny cosworth,

Podpisuje się pod tym
Cosworth'a można nazwać legendą.
Ale RS?

RS jest legenda, pierwsze Escorty RS pojawily sie w 1972 roku i zaczely rzadzic w roznych seriach rajdowych. Zobacz ile lat pozniej powstalo pierwsze BMW z literka M?


">chyba lepiej wrocic do tematu 1er niz sie rozwodzic nad jakims przod napedem (czyli napedem wprowadzonym po klasycznym w celu obnizenia kosztow produkcji).

Nigdy nie chce miec przod napeda, wole 344i E30 - wieksza frajda i mozliwosci.


Piwo dla tego Pana!
Zawsze prowadzę długie dyskusje, tłumacząc kumplom
jeżdżącym VAG'ami dlaczego wolę "pchać niż ciągnąć"


Czas otworzyc oczy i poczytac jak w RSie skonstruowano przednia os czy uklad przeniesienia napedu. Nie bez powodu ten model jest uznany za najlepiej prowadzacy sie przednionapedowy kompakt.
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=79362